Translate

четвртак, 30. јануар 2014.

Lignje u paradajz sosu

Kada spremam lignje one me uvek asociraju na leto , more , šetnju plažom i pre svega odmor.Letujući pre nekoliko godina kod prijateljice , a ona je želela da bude prava morska domaćica , spremila mi je ovaj ručak koji me je odmah kupio svojim ukusom i aromama.Pošto sam  veliki ljubitelj  riba i plodova mora  recept sam dobila i uvek ga spremam kada je napolju hladno jer želim da me  makar jelo podseti na leto i odmor  .



Sastojci :

500 gr lignji
2 glavice crnog luka
1 glavica belog luka
1 dl belog vina
2-3 dl paradajz soka
bosiljak
vegeta
maslinovo ulje
400 gr makarona ili špageta

Crni i beli luk sitno iseckati i izdinstati na maslinovom ulju.Dodati seckane lignje naliti vinom i krčkati dok sva tečnost ne ispari pa dodati paradajz sok , sitno seckani bosiljak i vegetu.Dinstati dok lignje ne omekšaju a sva tečnost delimično ispari.
Makarone obariti u slanoj vodi i služiti sa sosos.

Нема коментара:

Постави коментар