Translate

понедељак, 13. јануар 2014.

Ljubičica rolat

Pre malo više od godinu dana šetajući od jednog do drugog bloga , mojih prijateljica koje jako cenim i poštujem ,  odlučila sam  da se i ja upustim u blogerske vode.E onda pre tačno godinu dana skupila sam hrabrost i uključila se u ovaj virtuelni , ništa manje vredan i nezapažen , svet kulinarstva.Možete misliti koliko sam bila srećna kada sam svoj prvi post objavila i kada su počeli da stižu pregledi.Kada imate stranicu lajkovi stižu malo sporije a zamislite samo koliko sam bila zaprepašćena brzinom pregleda koji su stizali na blogu .Bila sam fascinirana i oduševljena što neko prati moj rad. Ne mogu vam opisati koliko sam srećna i ponosna na moj blog jer on mi dođe nešto poput deteta na kome se konstantno  ulaže  da bi to bilo kako treba i uspešno.U ovoj godini ću se truditi da vama moji   posetioci pružim što više raznolikih recepata koji će zavredeti vašu pažnju i biti zapaženi kao i oni iz prošle godine.I naravno  svega ovoga ne bi bilo bez vas moji dragi prijatelji i zahvaljujem vam se od srca na pregledima , šerovima i komentarima koji mi jako puno znače.U to ime zasladićemo se sa jednim lepim i jako dekorativnim rolatom.


Sastojci :
Tamna kora :

4 jaja
4 kašike šećera
4 kašike brašna
pola kesice praška za pecivo
1 kašika vode
2 kašike kakaa

Roza kora :

4 jaja
4 kašike šećera
4 kašike brašna
pola kesice praška za pecivo
1 kašika vode
ekstrat od jagode ili crvena kolačarska boja
nekoliko kašika marmelade od šipka ili neke druge tamnije marmelade

Fil :

1 l mleka
10 kašika šećera u prahu
3 kesice pudinga sa ukusom slatke pavlake
250 gr margarina
250 gr šećera u prahu


Dekoracija :

50 gr čokolade



Odvojiti belanca od žumanca i penasto  umutiti sa šećerom.Žumanca umutiti sa praškom za pecivo pa dodati vodu , brašno , kakao i umućena belanca.Sve dobro sjediniti i preručiti u pleh obložen papirom za pečenje i peći u predhodno zagrejanoj rerni na 180 - 200 stepeni.Pečenu koru preručiti u mokru krpu , urolati i ostaviti da se ohladi.
Postupak pravljenja roze kore je isti kao i kod tamne stim da se marmelada ne stavlja u koru.
Puding rastvoriti sa malo mleka a ostatak sastaviti sa šećerom i staviti da se kuva.Kada mleko počne da ključa umešati rastvoreni puding i skuvati gust krem .Penasto umutiti margarin sa šećerom u prahu i sjediniti sa ohlađenim pudingom.

 Ohlađenu roze koru iseći po dužini na tri jednake trake i svaku traku premazati marmeladom od šipka , malo fila , urolati i ostaviti da se malo stegne.



Na tamnu koru naneti fil pa staviti roze rolate dva na sredinu , stim da se kroz sredinu malih rolata nanese malo fila ,pa treći staviti preko ova dva.

Sve rolate premazati sa kremom ( malo krema ostaviti za premazivanje odozgo ) i ivice tamne kore podići na gore da se sastave.Pažljivo rolat umotati i stegnuti u papir  za pečenje  i ostaviti da se još malo stegne .Kada je rolat odstojao skloniti papir i ceo rolat  premazati sa ostatkom krema i preliti sa otopljenom čokoloadom.


Нема коментара:

Постави коментар