Translate

субота, 11. октобар 2014.

Milka torta i Čokoladni mafini

Volim da pravim dečije torte jer po završetku  kada vidim njihove srećne osmehe znam da sam nekoga obradovala.Kada sam dobila zadatak da napravim Pepu i drugare nisam se ni malo dvoumila kako će torta izgledati.Znala sam da će to biti sa mafinima i onda sam smislila da družinu stavim na njih i da tako svako dete dobije po jedan sa izabranim drugarom.Deca su bila oduševljena a i odrasli nisu bili ravnodušni .Sve u svemu slavljenica je bila srećna , deca vesela  a ja zadovoljna jer sam ispunila želju još jednom detetu.



Milka torta

Sastojci za tri kore :

21 belanaca
21 kašika šećera
300 gr prženog mlevenog lešnika
6 kašika brašna
3 kesice praška za pecivo

Fil :

1 l mleka
2 kesice pudinga od vanile
8 kašika brašna
8 kašika šećera
7 žumanaca
1 kesica vanilin šećera
350 gr margarina
200 gr milke od lešnika
200 gr bele milke
200 gr šlaga

Dekoracija :

300 gr šlaga ili fondan

Ispeći tri kore od po 7 belanaca , 7 kašika šećera,100 gr prženog mlevenog lešnika , 2 kašike brašna i 1 kesica praška za pecivo.Masu peći u plehu obloženom papirom za pšečenje na 200 stepeni.
Puding i brašno rastvoriti sa malo mleka a ostatak staviti da se kuva.Kada mleko počne da ključa umešati rastvoreni puding i brašno , pa zakuvati gust fil.Skloniti sa šporeta i ohladiti.Na pari kuvati šećer , žumanca i vanilin šećer.Kad se sve skuva skloniti i ohladiti pa sastaviti sa filom od pudinga.Margarin penasto umutiti i sjediniti sa fiom.Umućeni fil podeliti na dva jednaka dela.U jedan deo umešati otopljenu čokoladu sa lešnikom i 100 gr umućenog šlaga.U drugi deo umešati otopljenu belu čokoladu i 100 gr umućenog šlaga.
Na jednu koru naneti svetli fil , kora , tamni fil , kora .Ukrasiti sa šlagom ili fondanom.


Čokoladni mafini

Sastojci :

 3 jaja 
 200 gr šećera
  1 kesica vanilin šećera
 2 dl ulja  
500 ml mleka  
  500 gr glatkog brašna 
 4 kašike čokolade u prahu
 1 kesica praška za pecivo
100 gr čokolade

Jaja i šećer dobro umutiti.Dodati ulje i mleko.Na kraju dodati brašno,čokoladu u prahu , prašak za pecivo i otopljenu čokoladu.Puniti papirnate kalupiće za mafine.Peći na 200 stepeni  .



4 коментара:

  1. Odličan recept, čokoladne muffine sam već imala prilike jesti, međutim ovu milka tortu ću definitivno morati probati napraviti. smeđi šećer vs bijeli šećer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Berta , kao i mafini i torta je fenomenalna i sva kremasta .Deca su je smazala za cas i ako je pravis veruj mi neces se pokajato koliko je dobra.

      Избриши