Translate

уторак, 23. јун 2015.

Siromašne slatke kiflice

U moru raznoraznih slatkih recepata za kiflice naletela sam na ovaj jednostavan i malo drugačiji.U početku sam bila skeptična na šta će one da liče ali po pečenju i prvom probanju bila sam oduševljena ukusom i kako kaže moja svekrva što se " krune " .Ako vam se neposredno pred dolazak najave gosti a u kući nemate ništa slatko ove kiflice će vas , verujte mi , spasiti jer za njih vam je potrebno svega pola sata.Nema dugotrajnog  narastanja testa već čim se umesi odmah se rastanjuje , prave kiflice i peku.


Sastojci :

500 g brašna
1 kesica praška za pecivo
300 ml ulja
150 ml vruće vode

Nadev :

marmelada ili džem po ukusu , može i eurokrem

Posipanje :

šećer u prahu

U dublju posudu sastaviti brašno , prašak za pecivo , vruću vodu i ulje.Zamesiti glatko testo pa ga preručiti na radnu površinu, premesiti i podeliti na dve jednake lopte.Svaku loptu oklagijom rastanjiti i seći manje trouglove.Na svaki trougao staviti po malo marmelade , urolati i ređati u pleh obložen papirom za pečenje.Peći u zagrejanoj rerni na 250 stepeni dok kiflice blago ne porumene.Pečene kiflice još dok su vruće uvaljati u šećer u prahu.


Нема коментара:

Постави коментар